dilluns, 10 d’octubre del 2011

" Community Manager ", una professió que alça: "qui no està a les xarxes socials, avui està callat"

Les xarxes socials renoven no només el nostre vocabulari, sinó també el món laboral. Sorgeixen noves professions especialitzades en l'univers virtual, com és el cas dels 'Community Manager'. Cada vegada més personalitats utilitzen aquestes eines per reforçar la seva popularitat i dialogar.


Más vídeos en Antena3

És la nova professió de moda. Són una espècie d'assessors d'imatge en internet que neixen amb la revolució de les noves tecnologies. Posicionen a una empresa a la xarxa, esbrinen el que es diu d'ella i tracten de respondre: "Qui no està a les xarxes socials avui està callat. En un món en el qual tothom està cridant pertot arreu, deus almenys parlar", asseguren.

Els 'community manager' estudien al detall què és el que cal dir en una realitat en la qual interactuen més de 500 milions de persones de tot el món i que creix cada dia. La presència a la xarxes socials no només és útil per a les empreses, sinó que cada vegada més personalitats utilitzen aquestes eines per reforçar la seva popularitat i dialogar amb els seus seguidors.

"Cal tenir en compte que el cas dels famosos és molt concret perquè realment a un usuari el que li agrada és parlar amb un famós. Saps que darrere d'un twitter hi és un famós". Les empreses ja incorporen en les seves plantilles aquesta figura; per això cada vegada mes universitats formen a joves en la matèria.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada